apetube redwap phim sex [PORADNIK] Serwer oparty na modyfikacjach - Zarządzanie panelem i serwerem - Oficjalne Forum Hostingu MineServ.eu

Skocz do zawartości


Zdjęcie

[PORADNIK] Serwer oparty na modyfikacjach

poradnik serwer oparty modyfikacjach mody tekkit

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 banan47

banan47

    Master

  • 246 postów
  • Typ konta:Premium

Napisano 09 maj 2016 - 22:16

Serwer oparty na modyfikacjach

czyli jak wgrać i uruchomić gotową paczkę modów



Wraz z dużym zainteresowaniem klientów oraz znacznie zwiększonej liczbie zadawanych przez nich pytań na temat uruchomienia serwera na tzw. "paczce modów", postanowiłem napisać niniejszy poradnik, tak, aby każdy, kto chce uruchomić taki serwer nie miał z tym problemów. Serwery oparte na modyfikacjach można uruchomić na każdym pakiecie, wykluczając Bronze, jednak niektóre paczki mogą potrzebować więcej pamięci RAM, dlatego pakiety Silver i Gold mogą być niewystarczające.

Dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z serwerem opartym na modyfikacjach, zalecamy używanie gotowych paczek, takich, jak np. Tekkit, które zawierają również gotowy launcher służący do połączenia się z serwerem z zainstalowaną daną paczką.

Niniejszy poradnik oparty jest na instalacji paczki modyfikacji 552547.pngTekkt, natomiast wszystkie inne paczki instaluje się w identyczny lub analogiczny sposób.

Pobieranie paczki i wgranie jej na serwer

W celu pobrania paczki wchodzimy na adres http://www.technicpa...kkitmain.552547 i klikamy w przycisk Download Server.

Spoiler


Po pobraniu plików serwera, należy rozpakować plik (lub wyodrębnić go, jeśli nie posiadamy WinRar'a).
Spoiler

 

 

Po rozpakowaniu plików wgrywany je poprzez połączenie się do FTP serwera. Najlepiej do tej operacji użyć programu WinSCP, dane do połączenia znajdują się w Panelu Serwera w zakładce FTP.

Spoiler


Po połączeniu się usuwamy wszystkie pliki, które znajdują się na serwerze.
Spoiler


Kolejnym krokiem jest wgranie naszej paczki na serwer poprzez zaznaczenie plików i przeciągnięcie ich na okno z naszym połączeniem FTP.
Spoiler


Uruchomienie serwera

Gdy pliki zostaną wgrane na serwer, wyszukujemy w nich plik launch.bat lub launch.sh i go edytujemy.
Spoiler


W czasie edycji sprawdzamy, jaki plik jest wykonywany podczas uruchomienia serwera, w tym przypadku jest to Tekkit.jar.
Spoiler


W tym celu zmieniamy nazwę pliku Tekkit.jar na server.jar
Spoiler


Po tych operacjach wracamy do Panelu Serwera i klikamy w Uruchom serwer.
Spoiler


Połączenie się do serwera

Ostatnim krokiem jest pobranie i zainstalowanie launchera.
Spoiler


Po uruchomieniu i zalogowaniu się, należy wybrać z menu opcję Paczki Modów, a następnie w wyszukiwarce wpisujemy tekkit, po czym wybieramy tę paczkę i klikamy w Zainstaluj.
Spoiler


Gdy paczka się zainstaluje, klikamy w przycisk Graj, wówczas uruchomi nam się gra Minecraft, i wtedy kolejno wybieramy opcję Multiplayer, a następnie Direct Connect, gdzie wpisujemy IP oraz PORT naszego serwera i klikamy w Join Server.
Spoiler


Jeśli wszystko zrobiliśmy poprawnie, zostaniemy połączeni do serwera i możemy cieszyć się grą.
Spoiler


W niniejszym poradniku przedstawiłem jak wgrać, uruchomić oraz połączyć się do serwera opartego na paczce modyfikacji Tekkit. Mam nadzieje, że poradnik przyda się osobom, które zaczynają swoją przygodę z serwerami opartymi na modyfikacjach i nie będą już miały problemów z ich uruchomieniem.


  • MineServ.eu i ShroN lubią to

#2 banan47

banan47

    Master

  • 246 postów
  • Typ konta:Premium

Napisano 20 maj 2016 - 19:25

forge-logo-1.png

 

Instalacja silnika Forge

 
 
 
Z racji tego, że wielu klientów ma problemy z wgraniem i uruchomieniem serwera opartego na silniku Forge, postanowiłem napisać poradnik, w którym opiszę krok po kroku jakie czynności należy wykonać aby poprawnie uruchomić serwer.
 
Pobieranie silnika i wgranie go na serwer
 
W celu pobrania silnika wchodzimy na oficjalną witrynę Forge http://files.minecraftforge.net/ po czym wybieramy interesującą nas wersję, ja pokaże to na przykładzie wersji 1.9.4.

Spoiler

 
Klikamy w przycisk Installer, standardowo czekamy aż licznik zakończy odliczanie czasu i klikamy w Skip, wtedy zacznie pobierać się plik silnika serwera.
Spoiler

 
Uruchamiamy pobrany plik, naszym oczom ukaże się małe menu instalatora.
Spoiler


Wybieramy opcję Install server i zmieniamy lokalizacje w jakiej ma się zainstalować.
Spoiler

 
Po tej operacji klikamy w przycisk OK, wtedy instalator rozpocznie pobieranie plików.
Spoiler

 
Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, otrzymujemy o tym komunikat.
Spoiler

 
Następnie kopiujemy na serwer wszystkie pliki jakie pobrał instalator.
Spoiler

 
Gdy pliki zostaną wgrane na serwer FTP, zmieniamy nazwę pliku jaki ma zostać uruchomiony przez serwer na server.jar, w tym przypadku będzie to plik o nazwie forge-1.9.4-12.17.0.1909-1.9.4-universal.jar, natomiast w innej wersji Forge, będzie miał inną nazwę, jednak zawsze na początku pliku będzie fraza Forge.
Spoiler

 
Uruchomienie serwera
 
W celu uruchomienia serwera, wchodzimy w Panel Serwera i klikamy w przycisk Uruchom serwer.
Spoiler

 
Po tej operacji, serwer zacznie tworzyć potrzebne pliki, jednak po chwili wyłączy się i w konsoli wyświetlą się informacje:

[Server thread/INFO]: You need to agree to the EULA in order to run the server. Go to eula.txt for more info.
[Server thread/INFO] [FML]: The state engine was in incorrect state POSTINITIALIZATION and forced into state SERVER_STOPPED. Errors may have been discarded.

Wtedy klikamy w przycisk Zatrzymaj serwer.

Spoiler

 
 
Z tych informacji wynika, że musimy zaakceptować postanowienia EULA, aby serwer poprawnie się uruchomił, w tym celu otwieramy dowolnym edytorem plik eula.txt, który utworzył się na FTP serwera.
Spoiler

 
W pliku zmieniamy linijkę eula=false na eula=true i zapisujemy nasz plik.
Spoiler

 
Po wykonaniu tych czynności wracamy do Panelu Serwera i klikamy w Uruchom serwer.
 
Połączenie się do serwera
 
Aby połączyć się do serwera, musimy zainstalować jeszcze klienta gry, w tym celu ponownie uruchamiamy pobrany wcześniej Installer (to ten sam plik, który pobierał pliki serwera), zaznaczamy opcję Install client i klikamy w przycisk OK.
Spoiler

 
Instalator pobierze i zainstaluje potrzebne pliki i wyświetli komunikat o poprawnym przebiegu operacji.
Spoiler

 
Kolejnym krokiem jest uruchomienie gry Minecraft i zmiana wersji w profilu, w tym celu klikamy w Edit Profile i w Use version wybieramy realese 1.9.4-forge1.9.4... po czym akceptujemy przyciskiem Save Profile.
Spoiler

 
Ostatnią czynnością jaką musimy wykonać jest uruchomienie gry poprzez kliknięcie w przycisk Play, następnie Multiplayer, kolejno w Direct Connect, wpisaniu adresu serwera i kliknięciu w Join Server.
Spoiler

Gdy wszystko wykonaliśmy poprawnie, zostaniemy połączeni do serwera gry.
Spoiler

 
 
W tym poradniku opisałem, jak poprawnie pobrać, wgrać, uruchomić oraz połączyć się do serwera opartego na silniku Forge, mam nadzieje, że poradnik przyda się osobom, które chcą stworzyć oraz grać na takim serwerze i nie będą miały problemów z jego uruchomieniem.



#3 banan47

banan47

    Master

  • 246 postów
  • Typ konta:Premium

Napisano 06 lipiec 2016 - 0:58

Ftb_logo.png

FIX do uruchomienia

niektórych paczek modyfikacji

 

 

Ostatnio spotkałem się z problemem przy uruchomieniu serwerów opartych na paczkach modyfikacji Feed The Beast, które przy próbie uruchomienia wyświetlają komunikat

[ForgeModLoader] Unable to launch java.util.ConcurrentModificationException

rozwiązanie tego jest bardzo proste, wystarczy poprzez FTP wgrać do katalogu mods ten plik i ponownie uruchomić serwer, a uruchomi się on poprawnie.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: poradnik, serwer, oparty, modyfikacjach, mody, tekkit

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych